- Jmění Schwarz Group, jejíž tržby přesahují 100 miliard dolarů ročně, generují dva v Evropě dobře známé maloobchodní brandy – Kaufland a Lidl.
- Řízení společnosti zdědil Dieter v roce 1977 po svém otci Josefovi, který se stal společníkem ve firmě zvané Südfrüchte Großhandel Lidl, obchodující s ovocem, už v roce 1930.
- Dieter Schwarz stojí za otevřením vůbec prvního supermarketu Lidl v roce 1973 a za vytažením značky na pozici druhého největšího německého diskontního řetězce po Aldi, které ovládá konkurenční miliardářská rodina Albrechtových.
- Lidl provozuje přes 10 tisíc poboček v 28 zemích světa, v USA ale značka narazila a expanzi se zatím nedaří nastartovat.
- Ačkoli je skupina Schwarz vlastněna charitativní nadací (technicky jde o společnost s ručením omezeným s dobročinným účelem), Dieter Schwarz drží nad firmou stále plnou kontrolu a je jejím reálným vlastníkem.
- Schwarz patří k miliardářům, kteří si důkladně chrání soukromí, jeho fotografií najdete na internetu jen pár a jeho manželství trvá už přes 50 let.